ا
-
اثر بخشی تبلیغات
مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 150-176]
-
ارزیابیعملکرد
ارزیابی عملکرد فروشگاه های زنجیره ای [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 27-55]
-
ارزیابی مدیریّت دانش
اوّلویتبندی مؤلفههای مدیریّت دانش در دانشگاههای منتخب [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 56-73]
-
ارزش ویژهی برند مشتریگرا (CBBE)
ارتباط ابعاد ارزش ویژهی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 1-22]
-
اوّلویت در مدیریّت
اوّلویتبندی مؤلفههای مدیریّت دانش در دانشگاههای منتخب [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 56-73]
ب
-
بانک
تبیین الگوی استقرار ماشینهای خودپرداز [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 74-96]
ت
-
تاپسیس فازی
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 75-104]
-
تاپسیس فازی
عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد) [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 136-158]
-
تحلیل پوششی دادهها
ارزیابی عملکرد فروشگاه های زنجیره ای [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 27-55]
-
تحلیل سلسله مراتبی
تبیین الگوی استقرار ماشینهای خودپرداز [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 74-96]
-
تعهد سازمانی
عوامل موثر بر تعهد سازمانی مطالعه موردی:اعضای جهاددانشگاهی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 105-122]
-
تعهد عاطفی
عوامل موثر بر تعهد سازمانی مطالعه موردی:اعضای جهاددانشگاهی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 105-122]
-
تعهد مستمر
عوامل موثر بر تعهد سازمانی مطالعه موردی:اعضای جهاددانشگاهی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 105-122]
-
تعهد هنجاری
عوامل موثر بر تعهد سازمانی مطالعه موردی:اعضای جهاددانشگاهی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 105-122]
-
تهران
عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتلهای پنج ستارۀ تهران [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 118-135]
-
تئوری مجموعههای فازی
انتخاب تأمین کنندگان شرکت های مهندسی و ساخت [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 23-50]
ج
-
جهاد دانشگاهی
عوامل موثر بر تعهد سازمانی مطالعه موردی:اعضای جهاددانشگاهی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 105-122]
خ
-
خانۀ کیفیت
انتخاب تأمین کنندگان شرکت های مهندسی و ساخت [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 23-50]
-
خدمات
عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتلهای پنج ستارۀ تهران [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 118-135]
-
خصوصیسازی
شناسایی ذهنیت افراد نسبت به سیاستهای خصوصیسازی در ایران [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 51-74]
د
-
دارایی غیر ملموس
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 75-104]
-
دانش صریح
عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد) [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 136-158]
-
دانش ضمنی
عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد) [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 136-158]
-
دانشگاه یزد
عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد) [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 136-158]
-
دانشگاه های ایران
اوّلویتبندی مؤلفههای مدیریّت دانش در دانشگاههای منتخب [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 56-73]
ر
-
روششناسی کیو.
شناسایی ذهنیت افراد نسبت به سیاستهای خصوصیسازی در ایران [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 51-74]
ز
-
زنجیرۀ تأمین
انتخاب تأمین کنندگان شرکت های مهندسی و ساخت [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 23-50]
س
-
سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی
شناسایی ذهنیت افراد نسبت به سیاستهای خصوصیسازی در ایران [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 51-74]
-
سنجش و ارزیابی
اوّلویتبندی مؤلفههای مدیریّت دانش در دانشگاههای منتخب [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 56-73]
ص
-
صنعت لوازم خانگی ایران.
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 75-104]
ع
-
عملکرد سازمان
ارتباط ابعاد ارزش ویژهی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 1-22]
ف
-
فروشگاه های اتکا
ارزیابی عملکرد فروشگاه های زنجیره ای [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 27-55]
م
-
ماشین خودپرداز
تبیین الگوی استقرار ماشینهای خودپرداز [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 74-96]
-
مدیریت دانش
عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد) [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 136-158]
-
مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک
مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 150-176]
-
مدل های تبلیغات
مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 150-176]
-
مزیت رقابتی
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 75-104]
-
مشتریان وفادار
عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتلهای پنج ستارۀ تهران [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 118-135]
-
معیارهای مشتری.
تبیین الگوی استقرار ماشینهای خودپرداز [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 74-96]
-
مکانیابی
تبیین الگوی استقرار ماشینهای خودپرداز [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 74-96]
و
-
واحدهای تصمیم گیرنده
ارزیابی عملکرد فروشگاه های زنجیره ای [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 27-55]
-
واحدهای مجازی
ارزیابی عملکرد فروشگاه های زنجیره ای [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 27-55]
ه
-
هتلهای پنج ستاره
عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتلهای پنج ستارۀ تهران [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 118-135]
ی
-
یزد ـ فازی
ارزیابی دیدگاه مدیران در خصوص وضعیت شهر الکترونیک [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 1-26]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد