نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثر بخشی تبلیغات مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 150-176]
  • ارزیابی‌عملکرد ارزیابی عملکرد فروشگاه های زنجیره ای [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 27-55]
  • ارزیابی مدیریّت دانش اوّلویت‌بندی مؤلفه‌های مدیریّت دانش در دانشگاه‌های منتخب [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 56-73]
  • ارزش ویژه‌ی برند مشتری‌گرا (CBBE) ارتباط ابعاد ارزش ویژه‌ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 1-22]
  • اوّلویت در مدیریّت اوّلویت‌بندی مؤلفه‌های مدیریّت دانش در دانشگاه‌های منتخب [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 56-73]

ب

  • بانک تبیین الگوی استقرار ماشین‌های خودپرداز [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 74-96]

ت

  • تاپسیس فازی شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 75-104]
  • تاپسیس فازی عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد) [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 136-158]
  • تحلیل پوششی داده‌ها ارزیابی عملکرد فروشگاه های زنجیره ای [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 27-55]
  • تحلیل سلسله مراتبی تبیین الگوی استقرار ماشین‌های خودپرداز [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 74-96]
  • تعهد سازمانی عوامل موثر بر تعهد سازمانی‌ مطالعه موردی:اعضای جهاددانشگاهی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 105-122]
  • تعهد عاطفی عوامل موثر بر تعهد سازمانی‌ مطالعه موردی:اعضای جهاددانشگاهی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 105-122]
  • تعهد مستمر عوامل موثر بر تعهد سازمانی‌ مطالعه موردی:اعضای جهاددانشگاهی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 105-122]
  • تعهد هنجاری عوامل موثر بر تعهد سازمانی‌ مطالعه موردی:اعضای جهاددانشگاهی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 105-122]
  • تهران عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتل‌های پنج ستارۀ تهران [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 118-135]
  • تئوری مجموعه‌های فازی انتخاب تأمین کنندگان شرکت های مهندسی و ساخت [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 23-50]

ج

  • جهاد دانشگاهی عوامل موثر بر تعهد سازمانی‌ مطالعه موردی:اعضای جهاددانشگاهی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 105-122]

خ

  • خانۀ کیفیت انتخاب تأمین کنندگان شرکت های مهندسی و ساخت [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 23-50]
  • خدمات عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتل‌های پنج ستارۀ تهران [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 118-135]
  • خصوصی‌سازی شناسایی ذهنیت افراد نسبت به سیاست‌های خصوصی‌سازی در ایران [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 51-74]

د

  • دارایی غیر ملموس شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 75-104]
  • دانش صریح عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد) [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 136-158]
  • دانش ضمنی عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد) [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 136-158]
  • دانشگاه یزد عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد) [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 136-158]
  • دانشگاه های ایران اوّلویت‌بندی مؤلفه‌های مدیریّت دانش در دانشگاه‌های منتخب [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 56-73]

ر

  • روش‌شناسی کیو.  شناسایی ذهنیت افراد نسبت به سیاست‌های خصوصی‌سازی در ایران [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 51-74]

ز

  • زنجیرۀ تأمین انتخاب تأمین کنندگان شرکت های مهندسی و ساخت [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 23-50]

س

ش

ص

ع

  • عملکرد سازمان ارتباط ابعاد ارزش ویژه‌ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 1-22]

ف

  • فروشگاه های اتکا ارزیابی عملکرد فروشگاه های زنجیره ای [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 27-55]

ک

م

  • ماشین خودپرداز تبیین الگوی استقرار ماشین‌های خودپرداز [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 74-96]
  • مدیریت دانش عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد) [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 136-158]
  • مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 150-176]
  • مدل های تبلیغات مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 150-176]
  • مزیت رقابتی شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی [دوره 3، شماره 6، 1390، صفحه 75-104]
  • مشتریان وفادار عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتل‌های پنج ستارۀ تهران [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 118-135]
  • معیارهای مشتری.  تبیین الگوی استقرار ماشین‌های خودپرداز [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 74-96]
  • مکان‌یابی تبیین الگوی استقرار ماشین‌های خودپرداز [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 74-96]

ن

و

ه

  • هتل‌های پنج ستاره عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتل‌های پنج ستارۀ تهران [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 118-135]

ی

  • یزد ـ فازی ارزیابی دیدگاه مدیران در خصوص وضعیت شهر الکترونیک [دوره 3، شماره 5، 1390، صفحه 1-26]